Marka z Dalekiego Wschodu w Polsce
Odzieżowa sieć QQ-Duck otworzyła w Polsce dwie placówki własne. Ruszyła rekrutacja franczyzobiorców.
Firma powstała 10 lat temu w Hong Kongu i w tym czasie uruchomiła 70 salonów z odzieżą dziecięcą. W Polsce pierwszy sklep ruszył w centrum Kalisza dwa miesiące temu. Trwa remont lokalu we wrocławskiej Galerii Grunwaldzkiej, gdzie pod logo QQ-Duck będzie działał drugi sklep.
- Zupełnie przypadkowo, będąc w Hong Kongu zrobiliśmy zakupy dla naszych dzieci. Trafiliśmy do bajkowego salonu odzieżowego. Byliśmy wręcz pewni, że jest to marka światowa, jednak nieznana w Polsce. Było to niecały rok temu. Nawiązaliśmy kontakt z właścicielami, przedstawiliśmy biznesplan, podpisaliśmy kontrakt na wyłączność na budowanie sieci markowej odzieży nie tylko na terenie Polski, ale także na terenie całej Unii Europejskiej – opowiada Katarzyna Opielińska, dyrektor ds. sprzedaży QQ-Duck Poland.
Właściciel marki w Polsce poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. W mniejszych miastach partnerzy otrzymają wyłączność terytorialną. Preferowane lokalizacje do sklep z witryną na parterze przy jednej z głównych ulic miasta lub w galerii handlowej. Franczyzodawca na życzenie partnera pomaga znaleźć odpowiedni lokal.
- W Polsce mimo natłoku sklepów odzieżowych nie ma zbyt dużo marek oferujących dziecięce ubrania w oryginalnych fasonach i ciekawych kolorach. Ubranie firmowane logo QQ-Duck wykonane są głównie z bawełny, a ich projekty zostały przygotowane przez brytyjskich projektantów – dodaje Katarzyna Opielińska.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


