Zaklepane marki Brand New Products

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- W grudniu 2010 roku podpisaliśmy kontrakt ze spółką VF Polska Distribution, która jest częścią amerykańskiego koncernu odzieżowego VF Corporation, właściciela marki Lee i Wrangler. Amerykańska firma korzysta z pośrednictwa Brand New Products w sprzedaży końcówek kolekcji, tam gdzie nie ma swoich własnych sklepów. Jesteśmy jedyną zewnętrzną firmą w Polsce, które dystrybuuje końcówki kolekcji Wranglera i Lee – wyjaśnia Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products.

Natomiast umowa z BGM Corporation, niemieckim producentem pasków skórzanych i akcesoriów, do którego należą m.in. marki Tom Tailor, Gin Tonic i Vanzetti dotyczy wyłączności na sprzedaż produktów w Polsce, a także w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.

– Dużym atutem Brand New Products w negocjacjach z BGM Corporation był zasięg sieci i jej ekspansja na rynki Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Paweł Bryniarski.

Aktualnie Brand New Products posiada 61 placówek w Polsce, 10 sklepów w Czechach i 2 na Litwie. W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce 20 nowych sklepów, 10 w Czechach i 8 na Litwie. Firma nie posiada jeszcze sklepów na Słowacji, na Łotwie i w Estonii, ale wkrótce ma się to zmienić, bowiem sieć szuka tam pierwszych franczyzobiorców.

Sklepy Brand New Products, oprócz produktów należących do VF Corporation i BGM Corporation, oferują również odzież Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger i Mexx. Ceny w sklepach kształtują się na poziomie 30-70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

– Jesteśmy jedyną siecią outletową w Polsce, która otrzymuje regularne dostawy końcówek kolekcji bezpośrednio od firm odzieżowych. Wciąż nawiązujemy nowe kontakty i niedługo zamierzmy pozyskać kolejnych kontrahentów – dodaje Paweł Bryniarski.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €