Auto-Spa
pod rękę z Tesco

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza myjnia w barwach Auto-Spa ruszyła w 2009 roku. Obecnie firma zarządza 17 myjniami własnymi, ale plany Auto-Spa na ten rok są ambitne. Do końca 2011 roku sieć ma powiększyć się o blisko 30 myjni partnerskich. Nowe punkty będą powstawać nie tylko w pobliżu sklepów brytyjskiej sieci, bowiem firma pozyskuje też lokalizacje wokół innych centrów handlowych.

- O sukcesie bezdotykowej myjni w dużej mierze decyduje lokalizacja – wyjaśnia Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa. – Dlatego naszym partnerom przekazujemy lokalizacje o ogromnym potencjale – przy hiper i supermarketach Tesco, które są znakomitym generatorem ruchu.

Przystępujący do sieci, partnerzy mogą wybierać spośród ponad dwustu lokalizacji na terenie całego kraju. Franczyzobiorca może kupić już istniejącą myjnię, może też postawić własną, w wybranej przez siebie lokalizacji z przygotowanym pozwoleniem na budowę. Auto-Spa, mając dostęp do wielu dostawców maszyn, pozostawia partnerowi prawo wyboru marki urządzeń, które będą zakupione do jego myjni. Potencjalny partner, na podstawie oszacowanych kosztów i prognozowanych zysków, może wybrać najkorzystniejszy dla siebie wariant.

W zależności od liczby stanowisk całkowity koszt budowy i uruchomienia trzystanowiskowej myjni bezdotykowej to około 500 tys. zł. Partner musi mieć wkład własny w wysokości co najmniej 30 proc. tej kwoty. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc Auto-Spa w finansowaniu inwestycji.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €