Poza sezonem tańsza licencja

Firma mobile English w okresie wakacji, kiedy jest najmniej klientów, pobiera połowę miesięcznej opłaty franczyzowej.
Sieć zajmuje się organizowaniem indywidualnych kursów językowych oraz zajęć grupowych (w tym szkoleń dla firm) z języka angielskiego i innych języków obcych z dojazdem do klienta. - Indywidualna praca z lektorem pozwala na efektywniejszą i wygodniejszą naukę poprzez dostosowanie sposobu nauczania do potrzeb słuchacza. Program nauczania ustalany jest odrębnie z każdym klientem – wyjaśnia Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju mobile English.
W sieci działa 69 franczyzobiorców oraz cztery placówki własne. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Tarnowie, w najbliższym czasie ruszy punkt w Olsztynie. Priorytetowymi lokalizacjami, w których partnerzy mobile English mogliby poprowadzić biznes są miasta liczące powyżej 100 tys. mieszkańców. Atrakcyjne są również miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców. Sieć poszukuje franczyzobiorców w Lublinie, Wałbrzychu, Chorzowie i Gorzowie Wielkopolskim. Partner, który chce nawiązać współpracę z franczyzodawcą powinien być przygotowany na inwestycję w wysokości minimum 3 tys. zł. Im większe miasto, tym wyższa licencja i opłaty marketingowe. Opłata miesięczna zaczyna się od 200 zł, w miesiącach wakacyjnych obniżana jest o połowę. O przeznaczeniu środków z funduszu marketingowego decydują franczyzobiorcy na ogólnopolskim spotkaniu. Okres zwrotu z inwestycji wynosi 6-12 miesięcy.
- Otwierając firmę od podstaw należy zainwestować w promocję marki. W przypadku prowadzenia biznesu w sieci jest łatwiej, bo sieć zapracowała już na swoją renomę. Nauczaniem języka angielskiego zajmuję się od początku studiów. Ze szkołą mobile English współpracuję od dwóch lat. Nauczanie jest moim sposobem na życie i decydując o swojej karierze wybrałem prowadzenie firmy właśnie w tej sieci - opowiada franczyzobiorca z Olsztyna.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej