Coffeeshop stawia na minikawiarnie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Coffeeshop Company Mobile Shop to inwestycja dla tych, którzy chcą prowadzić własną minikawiarnię. Koncept sprawdza się w centrach handlowych, na dworcach, lotniskach oraz uczelniach. Dla franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem własnej kawiarenki, firma przygotowała specjalną ofertę na bieżący rok. Coffeeshop Company to nie tylko mini kawiarnie, głównym i najlepiej rozwijającym się konceptem sieci są duże kawiarnie typu Lounge.

- Planujemy dalszy rozwój sieci poprzez franczyzę – zapowiada Jakub Jasiak, Operations manager Coffeeshop Company - Chcemy rocznie otwierać minimum trzy nowe kawiarnie. W tym roku pierwszą z nich planujemy otworzyć za trzy miesiące w Warszawie.

Do sieci mogą sie zgłaszać franczyzobiorcy nie posiadający własnego lokalu. Coffeeshop pomaga znaleźć atrakcyjną placówkę dzięki współpracy z wybranymi biurami nieruchomości oraz deweloperami. Kawiarnie sieci zazwyczaj mają powierzchnię od 80 do 100 m2 i zlokalizowane w centrach dużych i średnich miast oraz galeriach handlowych.

Obecnie w Polsce działa 6 kawiarni pod logo sieci, z czego 3 z nich to placówki własne, a pozostałe prowadzą partnerzy franczyzowi. Coffeeshop Company rozbudowuje także sieć na terenie Czech i Węgier, gdzie posiada po 8 placówek oraz na Słowacji, gdzie ma ich 10.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €