Program nauczania dostosowany
do wieku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Mała Lingua obejmuje zajęcia dla dzieci w wieku 3-12 lat. Lingua Teens Space skierowana jest natomiast do młodzieży gimnazjalnej (13-15 lat) oraz licealnej (16-18 lat). W szkołach działających pod logo Mała Lingua lekcje odbywają się w oparciu o autorski program z bajkowym motywem Rodziny Blabbersów z Livendell, który z łatwością oddziałuje na dziecięcą wyobraźnię i tym samym zachęca je do efektywnej nauki.

- Dzieci uczą się najlepiej, kiedy swoje otoczenie odbierają wszystkimi zmysłami: poprzez muzykę, rytm, obrazy i twórcze działanie. Uczniowie poznają życie i przygody bajkowej rodziny i w czasie zajęć wykorzystują je do tak zwanej teatralizacji, czyli odgrywania scenek z życia Blabbersów. Dzięki możliwości wcielania się w role uczniowie rozwijają umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami i komunikowania się w języku obcym, co jest głównym celem na wszystkich zajęciach w naszej szkole – tłumaczy Monika Ferreira, właścicielka szkoły Mała Lingua & Lingua Teens Space.

Metoda Lingua Teens Space jest odpowiedzią na potrzeby i preferencje młodzieży w procesie uczenia się języków i polega na wykorzystaniu pojęcia autonomii dla młodzieży na zajęciach. Autonomia, czyli odpowiedzialność ucznia za własne uczenie się, zapewnia młodzieży możliwość współdecydowania o formie i kontekście zajęć, podnosi motywację ucznia i jego zaangażowanie do pracy na lekcjach języka obcego.

W sieci działają cztery szkoły franczyzowe, z czego ostatnie otwarcie miało miejsce w Lublinie. Kolejne cztery punkty mają powstać w 2011 roku. Mała Lingua & Lingua Teens Space nie ogranicza się jedynie do największych miast. Również w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców opłaca się prowadzić szkołę językową.

- Duże miasta oznaczają wielu potencjalnych klientów, jednak konkurencja jest tu znacznie silniejsza. Natomiast uczniów łatwiej jest zdobyć w małych miastach, gdzie brakuje innowacyjnych metod nauczania – dodaje Monika Ferreira.

Minimalna powierzchnia szkoły to 100 m2. Dobrze, jeśli lokal wraz z rozwojem szkoły i pozyskaniem większej liczby uczniów, można powiększyć o dodatkowe sale. Franczyzodawca ocenia, czy lokalizacja pod szkołę, którą do zaopiniowania przedstawia partner, sprawdzi się w praktyce.

- Najatrakcyjniejsze naszym zdaniem są okolice dużych osiedli w większych aglomeracjach oraz centra miast w mniejszych miejscowościach – mówi Monika Fereira.

Firma oczekuje, że franczyzobiorcy będą posiadali umiejętności sprzedażowe, umiejętności zarządzania projektami i wysoko rozwiniętą świadomość w zakresie etyki biznesowej. Mile widziane jest doświadczenie w branży edukacyjnej. Licencjodawca oddaje w ręce partnera know-how nie tylko dotyczące skutecznej nauki języków obcych dla uczniów w wieku 3-18 lat ale też pełną wiedzą dotyczącą zarządzania szkołą językową o obszarze finansów, sprzedaży, marketingu i organizacji administracyjnej.

Sukces finansowy szkoły językowej zależy, zdaniem franczyzodawcy, od umiejętności zarządzania franczyzobiorców. Na etapie wprowadzania szkoły na rynek bardzo ważne jest osobiste zaangażowanie franczyzobiorcy i jego predyspozycje do szukania rozwiązań dla biznesu. - W ramach opłaty licencyjnej partnerzy mogą liczyć na bardzo precyzyjny proces szkolenia i stopniowego wprowadzania we wszystkie zakresy funkcjonowania szkoły - dodaje Monika Ferreira.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €