Plan wykonany, czas na nowe wyzwania

O planach rozwoju spółki Komfort opowiada jej prezes, Adam Kołodziejczyk.
Plany rozwoju na ubiegły rok zakładały otwarcie 20 nowych punktów sprzedaży. Czy udało się osiągnąć cel?
Spółka Komfort uruchomiła 17 nowych sklepów franczyzowych, podwajając tym samym ich liczbę z końca 2009 roku. Otworzyła też trzy sklepy własne w Polsce oraz dokonała kilku relokacji istniejących sklepów do bardziej atrakcyjnych miejsc. Otworzyliśmy również pięć sklepów w Czechach i jeden na Słowacji. Plan rozwoju na 2011 zakłada otwarcie łącznie około 30 placówek, 20 z nich poprowadzą nasi franczyzobiorcy. Równolegle planujemy otworzyć pięć sklepów własnych oraz przenieść 10 już istniejących sklepów do nowych lokalizacji.
Jak oceniają Państwo koniunkturę w branży wnętrzarskiej? Czy wiosna i lato przyniosą zmiany?
Od połowy ubiegłego roku zauważamy pierwsze oznaki ożywienia w branży. Na koniec 2010 roku odnotowano więcej rozpoczętych inwestycji mieszkaniowych w porównaniu z końcem 2009 roku. Na rok 2011 prognozowany jest wzrost liczby nowych mieszkań oddanych do użytku, co już w drugiej połowie roku powinno przełożyć się na poprawę koniunktury w branży wnętrzarskiej. Jest to zatem dobry moment na rozpoczęcie działalności franczyzowej. Tym bardziej, że na rynku łatwiej wynegocjować korzystne stawki za wynajem lokalu,a warunki przystąpienia do naszego systemu franczyzowego są nadal atrakcyjne.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej