Ubranie w depozycie
Firma Premiere, rozwijająca sieć sklepów Funk’n’Soul, zaproponowała swoim partnerom nowy model współpracy. Teraz zamiast kupować ubrania od centrali, franczyzobiorcy otrzymują je w depozyt.
- Ostatnie lata były dla marki Funk'n'Soul przełomowe, jednak wbrew temu, co można było ostatnio obserwować w branży, dla nas był to czas bardzo konstruktywny – twierdzi Marek Szostak, dyrektor strategiczny Funk'n'Soul. - Wykorzystaliśmy niszę, która pojawiła się na rynku w wyniku zejścia ze sceny odzieżowej lub ograniczenia działalności prowadzonej przez takich graczy jak: Reporter, Deep, czy Oxide. Dzięki temu w ciągu dwóch lat powiększyliśmy sieć o blisko 50 salonów. Do końca tego roku zamierzamy otworzyć co najmniej 15 nowych sklepów – wyjawia Szostak.
Do współpracy z siecią potencjalnych partnerów zachęca przede wszystkim nowy model franczyzowy.
- Franczyzobiorca nie musi już wydawać dużych kwot na zatowarowanie sklepu, bo towar otrzymuje od nas w depozyt – wyjaśnia Szostak.
Teraz firma zamierza wejść ze swoimi ubraniami do największych polskich miast. Salony Funk'n'Soul mają pojawić się w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Niebawem ruszają sklepy w Warszawie i Gnieźnie. W planach jest również rozbudowa sieci w Czechach i na Ukrainie, gdzie Funk'n'Soul ma już swoje sklepy. Na 2012 zapowiadane jest otwarcie pierwszego sklepu w Rumunii.
Przyszły franczyzobiorca Funk'n'Soul powinien dysponować lokalem 70-160 m2. Kwota inwestycji rozpoczyna się od 10 tys. zł, w przypadku gdy franczyzobiorca prowadził wcześniej sklep z marką podobną do Funk'N'Soul i nie trzeba wprowadzać w nim dużych zmian, otwarcie nowego salonu w centrum handlowym do inwestycja rzędu 250 tys. zł. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


