DKNY na wyciągnięcie ręki

Sklepy z bielizną DKNY działają już w trzech polskich miastach. Niebawem dołączą do nich kolejne placówki.
Firma A&P Brands zajmuje się dystrybucją bielizny i piżam luksusowych marek: DKNY, Donna Karan czy Hanky Panky.
- Na rynku polskim brakuje marek modowych, które mają uznany status na rynku międzynarodowym, są wykonane z dobrych jakościowo tkanin i przy tym są w stosunkowo przystępnych cenach. Postanowiliśmy tę niszę wykorzystać oferując naszym klientom bieliznę DKNY, czy Hanky Panky - mówi Agata Krysiak.
Sklepy oferujące marki z portfolio firmy znajdują się w centrach handlowych Warszawy, Katowic i Poznania. Sieć dystrybucji A&P liczy obecnie dziewięć punktów sprzedaży, sa to przeważnie stoiska firmowe wydzielone w działających już sklepach.
- Najczęściej zgłaszają się do nas osoby, które chcą powiększyć asortyment swojego sklepu i wprowadzić do niego znane światowe marki. Mamy również sklep franczyzowy działający w warszawskim centrum handlowym Blue City, który w całości urządzony jest w amerykańskim klimacie nawiązującym do charakteru oferowanych tam marek – mówi Agata Krysiak, właścicielka A&P Brands.
Produkty sygnowane markami rozprowadzanymi przez A&P Brands można znaleźć m.in. w sklepach Royal Collection, gdzie firma posiada wydzielone stoiska.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej