Szkoła dla przywódców

LMI Polska będzie rozwijać sieć w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.
Leadership Management Polska (LMI Polska) zajmuje się wdrażaniem programów rozwoju przywództwa. Każdy franczyzobiorca staje się trenerem, który kształtuje i rozwija zdolności przywódcze swoich klientów.
- Praca z kluczowymi osobami w organizacji w pozytywny sposób wpływa na jej efektywność i pomaga jej zdobyć przewagę konkurencyjną w niepewnym środowisku biznesowym - mówi Ireneusz Bisikiewicz, prezes zarządu LMI Polska. - Nasz proces pracy z klientem został poddany ocenie w oparciu o model ROI J.J. Philipsa. Dokonaliśmy oceny rentowności inwestycji, jaką jest z perspektywy klienta współpraca z LMI Polska. Z raportu końcowego wynika, że każda złotówka wydana przez klienta na współpracę z nami zwróciła mu się sześciokrotnie - dodaje Bisikiewicz.
Trenerzy LMI Polska od pięciu lat rozwijają zdolności przywódcze menedżerów m.in. z Warszawy, Wrocławia, czy Poznania. W ostatnich miesiącach do zespołu dołączyli franczyzobiorcy z Częstochowy, Gliwic, Rzeszowa i Krakowa.
- W Polsce są 43 miasta mające więcej niż 100 tys. mieszkańców. Dążymy do tego, żeby w każdym z nich pracował nasz franczyzobiorca – wyjawia Bisikiewicz. - Cieszę się, że nasi franczyzobiorcy działają już w największych polskich miastach, ale szczególną satysfakcję daje mi fakt, że do naszej sieci dołączyły osoby z Białej Podlaskiej, Częstochowy, czy Gliwic.
Opłata za przystąpienie do sieci LMI Polska wynosi 55 tys. zł, opłata miesięczna to 600 zł plus VAT. Franczyzobiorcy LMI świadczą usługi w siedzibie klienta. W ramach pakietu franczyzowego LMI Polska gwarantuje szkolenie wprowadzające we wszystkie elementy warsztatu i teorii niezbędne do rozpoczęcia samodzielnej działalności w oparciu o system LMI.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej