Kawiarenka w kiosku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowością w sieci salonów Top-Press są tzw. kąciki kawowe, czyli wydzielone miejsca ze stolikami, gdzie klient może wypić kawę, herbatę czy coś przekąsić. Pierwsze takie kąciki już powstały, m.in w salonie Top-Press w Krasnymstawie. Kolejne będą uruchamiane także w innych punktach o odpowiednio dużej powierzchni.

Obecnie sieć Kolporter koncentruje się na czterech głównych obszarach działalności: dystrybucji towarów szybko zbywalnych, usługach elektronicznymi realizowanych za pomocą terminali, kolportażu prasy oraz prowadzeniu własnej sieci sklepów. Dochód z kolportażu prasy to niespełna jedna trzecia przychodów sieci, dlatego Kolporter stawia na produkty szybko zbywalne, w których to widzi swoją przyszłość.

- Nasze saloniki prasowe i sklepy działają w systemie partnerskim – mówi Grzegorz Maciągowski, rzecznik prasowy Kolportera. - To Kolporter ponosi całkowite koszty inwestycji w punkt handlowy, koszty zatowarowania, a także bieżące koszty lokalowe i eksploatacyjne. Dla naszych partnerów ten system jest korzystny, ponieważ minimalizujemy ryzyko po ich stronie. Korzyścią dla nas jest natomiast większy wpływ na funkcjonowanie poszczególnych punktów.

W systemie partnerskim działa ponad 800 saloników prasowych i ponad 50 salonów Top-Press. W tym roku sieć zamierza uruchomić co najmniej 60 kolejnych placówek obu konceptów. Na systemie partnerskim oparta jest też działalność sklepów ogólnospożywczych sieci Dobry Wybór, których jest obecnie siedem, a do końca bieżącego roku będzie 15-20. Sklepy typu convinience zlokalizowane są na osiedlach Warszawy, Kielc i Radomia. Najbliższe otwarcie nowej placówki odbędzie się w Radomiu jeszcze przed świętami wielkanocnymi.

W styczniu w sieci Kolporter wystartował konkurs o tytuł „Najlepszego z najlepszych”. Co miesiąc wyłaniany jest najlepszy partner, sprzedawca i handlowiec z każdego z czterech regionów, na jakie podzielona jest sieć saloników. Do zdobycia są nagrody rzeczowe oraz vouchery do biur podróży. Konkurs będzie trwał do końca roku.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €