Kawiarenka w kiosku

Sieć Kolporter uruchomiła pierwszy kącik kawowy w salonie Top-Press.
Nowością w sieci salonów Top-Press są tzw. kąciki kawowe, czyli wydzielone miejsca ze stolikami, gdzie klient może wypić kawę, herbatę czy coś przekąsić. Pierwsze takie kąciki już powstały, m.in w salonie Top-Press w Krasnymstawie. Kolejne będą uruchamiane także w innych punktach o odpowiednio dużej powierzchni.
Obecnie sieć Kolporter koncentruje się na czterech głównych obszarach działalności: dystrybucji towarów szybko zbywalnych, usługach elektronicznymi realizowanych za pomocą terminali, kolportażu prasy oraz prowadzeniu własnej sieci sklepów. Dochód z kolportażu prasy to niespełna jedna trzecia przychodów sieci, dlatego Kolporter stawia na produkty szybko zbywalne, w których to widzi swoją przyszłość.
- Nasze saloniki prasowe i sklepy działają w systemie partnerskim – mówi Grzegorz Maciągowski, rzecznik prasowy Kolportera. - To Kolporter ponosi całkowite koszty inwestycji w punkt handlowy, koszty zatowarowania, a także bieżące koszty lokalowe i eksploatacyjne. Dla naszych partnerów ten system jest korzystny, ponieważ minimalizujemy ryzyko po ich stronie. Korzyścią dla nas jest natomiast większy wpływ na funkcjonowanie poszczególnych punktów.
W systemie partnerskim działa ponad 800 saloników prasowych i ponad 50 salonów Top-Press. W tym roku sieć zamierza uruchomić co najmniej 60 kolejnych placówek obu konceptów. Na systemie partnerskim oparta jest też działalność sklepów ogólnospożywczych sieci Dobry Wybór, których jest obecnie siedem, a do końca bieżącego roku będzie 15-20. Sklepy typu convinience zlokalizowane są na osiedlach Warszawy, Kielc i Radomia. Najbliższe otwarcie nowej placówki odbędzie się w Radomiu jeszcze przed świętami wielkanocnymi.
W styczniu w sieci Kolporter wystartował konkurs o tytuł „Najlepszego z najlepszych”. Co miesiąc wyłaniany jest najlepszy partner, sprzedawca i handlowiec z każdego z czterech regionów, na jakie podzielona jest sieć saloników. Do zdobycia są nagrody rzeczowe oraz vouchery do biur podróży. Konkurs będzie trwał do końca roku.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej