Z partnerem pod rękę
Program partnerski sieci aetka przyciąga kolejnych właścicieli sklepów.
W 2010 roku z mapy Polski zniknęło 7 tys. sklepów, ten rok zapowiada się podobnie. Według analityków w 2011 trudności w funkcjonowaniu mogą napotkać małe sklepy z elektroniką użytkową. Niepewna sytuacja na rynku skłania ich właścicieli do poszukiwania programów partnerskich, np. takich, jaki oferuje sieć aetka, która liczy w Polsce 187 sklepów. W ubiegłym roku aetka rozpoczęła proces rebrandingu swoich salonów i dziś w barwach sieci działają już 74 placówki.
Jednym z partnerów sieci aetka jest Krzysztof Wielądek, właściciel sklepu TelefonyGSM.pl w Warszawie, który współpracę z firmą rozpoczął w maju 2009 roku. Przygodę z biznesem zaczynał prowadząc internetowy sklep z biurem obsługi klienta, w którym można było odebrać zamówiony produkt. Przystąpienie do ogólnopolskiej sieci skłoniło właściciela do wprowadzenia w swoim sklepie istotnych zmian.
- W listopadzie 2010 otworzyliśmy salon przy ulicy Grochowskiej w Warszawie. Wnętrze zostało urządzone przy wsparciu sieci aetka, która sfinansowała również leasing mebli. Wizualizacja sklepu jest moim zdaniem bardzo ważna, ponieważ odpowiednia prezentacja zapewnia lepszą sprzedaż - mówi Krzysztof Wielądek. - Na przystąpieniu do programu partnerskiego można skorzystać, ale trzeba mierzyć siły na zamiary i widzieć potencjał klientów na swoim terenie - dodaje właściciel sklepu.
Współpraca z dużym partnerem daje właścicielowi sklepu dostęp do zupełnie nowych produktów. Rozbudowanie asortymentu wpływa pozytywnie na poziom sprzedaży i przyciąga klientów. Krzysztof Wielądek dodaje do tych zalet globalną reklamę i działania, jakie sieć podejmuje na rzecz promocji marki.
- Moim zdaniem najlepsza jest oferta dostępna dla jak największej liczby klientów. Warto też stale pogłębiać wiedzę i szkolić pracowników. Fachowe i przyjazne doradztwo to bardzo ważny element strategii sprzedażowej w mniejszych punktach detalicznych i coś, co może dać nam przewagę nad dużymi marketami - podsumowuje Wielądek.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

