Zamień fotel na siodełko
Dla sklepów rowerowych firmy Velo oraz innych sklepów branżowych właśnie rozpoczyna się długo oczekiwany sezon.
W lutym bieżącego roku został oddany do użytku sklep Dobre Sklepy Rowerowe we Wrocławiu przy ulicy Hallera. Został on zaprojektowany zgodnie z zasadami Visual Merchandising Concept, czyli wytycznymi aranżacji sklepów. Koncepcja VMC obejmuje m.in. projekt witryny, wystrój pomieszczenia, czy sposób prezentacji asortymentu. Wizytówką koncepcji VMC są Promo Shop'y, które mają obrazować standardy sieci. W planach firmy jest otwarcie Promo Shop'ów w 10 największych miastach Polski.
- Poprzedni sezon nie należał do najłatwiejszych – wspomina Tomasz Radzki, Prezes Zarządu Velo sp. z o.o. - Echem odbijał się na nim kryzys, kiepska pogoda, powodzie. Niemniej jednak to spowolnienie rynku nie zniechęciło inwestorów do otwierania sklepów rowerowych i rozpoczęcia współpracy z naszą firmą. W zeszłym roku nawiązywaliśmy współpracę z zupełnie nowymi przedsiębiorcami, jak również pomagaliśmy otwierać kolejne sklepy naszym długoletnim partnerom.
Dobre Sklepy Rowerowe kładą nacisk na profesjonalizm, dlatego szukają do współpracy osób z doświadczeniem w branży rowerowej. Przystąpić do sieci mogą również osoby, które prowadzą już sklep sportowy, lub inną działalność, i dysponują lokalem o powierzchni co najmniej 40 m2. Kapitał, jakim powinien dysponować potencjalny partner, to minimum 40 tys. zł oraz dwa razy wyższa kwota, która będzie stanowiła zabezpieczenie finansowe.
Firma Velo prowadzi sieć sklepów Dobre Sklepy Rowerowe. Została założona w 1993 roku. Od przeszło 15 lat zajmuje się importem i dystrybucją rowerów, akcesoriów rowerowych, a także odzieży kolarskiej. W chwili obecnej pod szyldem Dobre Sklepy Rowerowe działa 135 placówek. Od początku roku szeregi grupy zasiliły cztery sklepy. Do końca miesiąca mają powstać kolejne cztery.
- W okresie zimowym notujemy wyraźny spadek sprzedaży rowerów, natomiast wzrost sprzedaży akcesoriów pozwalających odbywać treningi w domowym zaciszu, zwanych trenażerami - mówi Tomasz Radzki.- Istotne, przy sezonowości branży rowerowej jest to, by przedsiębiorca potrafił utrzymać koszty prowadzenia działalności na niskim poziomie. Wykorzystywanie wypracowanych zysków latem musi odbywać się z rozwagą, by przetrwać okres zimowy bez kłopotów finansowych.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. sportowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


