Wschodnie plany Wittchena
Największy polski producent galanterii skórzanej intensyfikuje rozwój na Ukrainie, w Czechach i Rosji.
Firma Wittchen została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. Obecnie posiada w Polsce sieć 50 własnych punktów sprzedaży i 39 stoisk patronackich. Producent galanterii skórzanej coraz dynamiczniej rozwija się na rynkach wschodnich, gdzie rozbudowuje sieć swoich placówek partnerskich. Obecnie u naszych wschodnich sąsiadów działają 23 sklepy Wittchen - 12 placówek partnerskich w Moskwie i 11 na Ukrainie.
- W obecnej chwili koncentrujemy się głównie na poszukiwaniu franczyzobiorców na terenie Ukrainy, Rosji i Czech, gdzie poszukujemy inwestorów strategicznych. Każdy z naszych przyszłych partnerów powinien otworzyć w pierwszym roku od 3 do 5 sklepów firmowych w dużych miastach – mówi prezes zarządu Jędrzej Wittchen. - Nie ograniczamy się jednak tylko do tych krajów. Planujemy otwarcie pierwszej placówki franczyzowej w stolicy Armenii - Erewanie. Prowadzimy również rozmowy w Finlandii i Chorwacji.
Sklep franczyzowy powinien mieć powierzchnię od 60 do 80 m2. Kwota inwestycji to ok. 200 tys. USD i obejmuje wyposażenie sklepu w meble oraz zatowarowanie, na które przeznaczone zostaje ponad 60 proc. kwoty. Przystąpienie do systemu kosztuje 20 tys. USD, opłata bieżąca to 1 tys. USD od każdego sklepu, opłaty na fundusz marketingowy ustalane są indywidualnie w zależności od generowanych obrotów. Franczyzobiorca otrzymuje pakiet materiałów wizualizacyjnych spójny dla wszystkich salonów marki i dedykowany pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


