Ambitne plany Hitpolu

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Hitpol, to sieć spożywczo - przemysłowych sklepów franczyzowych, która powstała w grudniu 2000 roku. Firma działa na obszarze Małopolski i Podkarpacia i na tym terenie pozyskuje nowych partnerów. Obecnie w sieci działa 106 sklepów, a na zakończenie 2011 roku ma ich być 150. Do Świąt Wielkanocnych planowane jest otwarcie dwóch nowych placówek: w Raciechowicach i Ochotnicy Dolnej.

- Zamierzamy rozwijać naszą sieć przekazując hurtowniom spożywczym prawa do wyłącznego korzystania z gotowego pakietu franczyzowego w oparciu o udzieloną im licencję masterfranczyzy - mówi Ewa Perenc - Gierut, dyrektor handlowy FHU Hitpol. - Dzięki takim rozwiązaniom mamy możliwość ujednolicenia wszystkich placówek oraz prowadzenia spójnych działań, co daje potencjalnemu materfranczyzobiorcy szansę na dalszy rozwój. Hurtownie spożywcze, które skorzystają z takiego rozwiązania będą również mogły liczyć na pomoc przy jego wdrażaniu. Proponowana forma rozwoju, z uwagi na możliwą skalę działania, otwiera nowe możliwości rozwoju marki oraz jej rozpoznawalności.

Chcąc otworzyć własny sklep Hitpol trzeba mieć lokal o powierzchni minimum 100 m2. Za przyłączenie do sieci pobierana jest jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 500 zł. Roczna opłata licencyjna wynosi 5,50 zł za każdy metr kwadratowy powierzchni sklepu.

W ramach pakietu franczyzowego sieć oferuje swoim partnerom bezpłatny projekt wystroju sklepu, bezpłatny sprzęt komputerowy oraz program informatyczny z gwarancją pełnego serwisu. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na gratyfikacje finansowe wynikające ze współpracy z wybranymi producentami, szkolenia dedykowane zarówno właścicielom, jak również pracownikom sklepów oraz stałą opiekę konsultantów sieciowych. Dla konsumentów zaś Hitpol stworzył program lojalnościowy funkcjonujący pod nazwą Program Dobrego Klienta.

- Największą sztuką jest budowanie lojalności, poczucia przynależności do sieci – podsumowuje mówi Ewa Perenc - Gierut. - Dlatego wybieramy takie metody, które przynoszą bezpośrednie korzyści partnerom, a jednocześnie nie kolidują z ogólną strategią sieci. Pomagamy partnerom w rozwoju ich sklepów oraz zapewniamy kompleksową pomoc w prowadzeniu placówki w ramach sieci Hitpol.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €