Makro franczyza

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kilka lat temu Makro prowadziło już sieć sklepów spożywczych Aro, w których dostępne były marki własne hurtowni. Teraz przyszedł czas na nowy projekt zrzeszający handlowców – Odido. Do sieci mogą przyłączyć się wszyscy niezależni handlowcy, bez względu na wielkość prowadzonego sklepu, czy jego położenie. Na razie sklepy Odido działają w okolicach Warszawy i na Śląsku. Sieć liczy 107 placówek, a prezes Makro Cash and Carry, Uwe Hoelzer zapowiada, że do końca roku będzie ich co najmniej 500.

- Nasz system z powodzeniem można nazwać lekką franczyzą - przedsiębiorca działa niezależnie od nas, nie wiążą go z nami żadne opłaty miesięczne, przystąpienie do sieci też nic nie kosztuje. Makro odgrywa tu tylko rolę partnera, który ma wspierać właściciela sklepu i uzbroić go w narzędzia pozwalające zyskać przewagę na trudnym rynku - mówi prezes Makro Cash and Carry, Uwe Hoelzer. - Partner jest zobligowany do robienia zakupów w Makro, ale przystąpienie do naszego programu jest dla niego korzystne, bo otrzymuje od nas wsparcie procesu sprzedaży.

Przedsiębiorca może liczyć na działania promocyjne prowadzone przez Makro, narzędzia informatyczne oraz atrakcyjne ceny zakupów. Franczyzobiorca musi przejść cały proces przystosowania sklepu do wymagań sieci, w tym wymagań dotyczących asortymentu. W małych sklepach, które mają do 60 m2 powinno być około 100 produktów tańszej marki Aro i 125 produktów wyżej pozycjonowanej marki Fine Food. W dużych sklepach, liczących powyżej 150 m2, 130-140 produktów Aro i powyżej 250 produktów Fine Food.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €