Makro franczyza

Swoje produkty będzie teraz sprzedawać w sieci sklepów spożywczych Odido.
Kilka lat temu Makro prowadziło już sieć sklepów spożywczych Aro, w których dostępne były marki własne hurtowni. Teraz przyszedł czas na nowy projekt zrzeszający handlowców – Odido. Do sieci mogą przyłączyć się wszyscy niezależni handlowcy, bez względu na wielkość prowadzonego sklepu, czy jego położenie. Na razie sklepy Odido działają w okolicach Warszawy i na Śląsku. Sieć liczy 107 placówek, a prezes Makro Cash and Carry, Uwe Hoelzer zapowiada, że do końca roku będzie ich co najmniej 500.
- Nasz system z powodzeniem można nazwać lekką franczyzą - przedsiębiorca działa niezależnie od nas, nie wiążą go z nami żadne opłaty miesięczne, przystąpienie do sieci też nic nie kosztuje. Makro odgrywa tu tylko rolę partnera, który ma wspierać właściciela sklepu i uzbroić go w narzędzia pozwalające zyskać przewagę na trudnym rynku - mówi prezes Makro Cash and Carry, Uwe Hoelzer. - Partner jest zobligowany do robienia zakupów w Makro, ale przystąpienie do naszego programu jest dla niego korzystne, bo otrzymuje od nas wsparcie procesu sprzedaży.
Przedsiębiorca może liczyć na działania promocyjne prowadzone przez Makro, narzędzia informatyczne oraz atrakcyjne ceny zakupów. Franczyzobiorca musi przejść cały proces przystosowania sklepu do wymagań sieci, w tym wymagań dotyczących asortymentu. W małych sklepach, które mają do 60 m2 powinno być około 100 produktów tańszej marki Aro i 125 produktów wyżej pozycjonowanej marki Fine Food. W dużych sklepach, liczących powyżej 150 m2, 130-140 produktów Aro i powyżej 250 produktów Fine Food.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej