Docelowo 200 partnerów

Szkoła Pamięci SPW poszukuje franczyzobiorców z predyspozycjami do pracy z grupą.
Po 20 latach działania Szkoły Pamięci w sieci działa 117 punktów franczyzowych i jeden własny. Firma zajmuje się rozwojem pamięci oraz koncentracji uwagi. Jej oferta skierowana jest do dzieci i uczącej się młodzieży, a także dla osób dorosłych i pracowników firm. Dodatkowymi narzędziami wspierającymi trenerów jest e-learning, czyli kursy realizowane przez Internet.
Sieć poszukuje do współpracy partnerów z miejscowości powyżej 25 tys. mieszkańców. – Atrakcyjna lokalizacja w przypadku kursów dla dzieci to osiedla oraz miejsca w pobliżu szkół. Jeśli natomiast większość klientów stanowią dorośli, to w dużych miastach najważniejszy jest parking oraz dogodny dojazd. W większości przypadków szkolenia odbywają się w wynajmowanych salach – mówi Barbara Maniak, trener, zastępca dyrektora generalnego Szkoły Pamięci SPW.
Docelowo w Polsce ma działać 200 partnerów, w tym roku planowane jest pozyskanie 30. Franczyzobiorcy powinni posiadać wyższe wykształcenie, być osobami przedsiębiorczymi, które lubią pracować we własnym rytmie. Szczególnie ważną cechą są predyspozycje do pracy z grupą. Osoby zainteresowane współpracą z licencjodawcą muszą dysponować kwotą 5 tys. zł, która jest przeznaczona na zakup laptopa wraz z rzutnikiem oraz na szkolenie trenerskiej.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej