Słoneczny Yups!

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Planeta Mody od 10 lat zajmuje się produkcją oraz sprzedażą ubrań pod marką Yups! i Świat Bawełny. Obecnie w sieci działa 18 sklepów własnych i 90 franczyzowych. Najnowszy sklep został otwarty w Galerii Słonecznej w Radomiu. Prowadzone są również rozmowy z kolejnymi partnerami z całego kraju zainteresowanymi uruchomieniem sklepów Yups!

W swoich działaniach promocyjnych firma postawiła na wsparcie znanych osób, dlatego twarzą marki Yups! Już od trzech sezonów jest piosenkarka i aktorka Natalia Lesz.

– Podjęcie współpracy ze znaną osobą pozwoliło nam na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki. Wiele klientek Yups! utożsamia się z Natalią i chce wyglądać jak ona – mówi Michał Luty, prezes Planety Mody. – Franczyzobiorcy z kolei chętnie korzystają z możliwości organizacji eventów z udziałem piosenkarki. Każdorazowo były to niezapomniane chwile zarówno dla klientów, franczyzobiorców, jak i samej Natalii Lesz.

Własny sklep Yups! Można otworzyć, posiadając co najmniej 50 tys. zł. Planeta Mody pomaga przyszłym franczyzobiorcom w poszukiwaniu najlepszego lokalu w danej miejscowości. Planeta Mody nie pobiera opłat wstępnych ani bieżących. Franczyzobiorca otrzymuje prawo do wykorzystywania logo marek Planety Mody, używania nazw handlowych i know-how. Firma zapewnia jednolitą wizualizację sklepów, wsparcie logistyczne oraz pomoc w organizowaniu działań promocyjno-marketingowych. Partner Planety Mody ma również zagwarantowany pakiet szkoleń.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €