Zielona Zebra poszukuje inwestorów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zielona Zebra organizuje sieć stacjonarnych i mobilnych punktów gastronomicznych. Zasadnicza część restauracji ma zostać otwarta w lokalach, gdzie uprzednio był prowadzony biznes gastronomiczny. Aranżacja kolorystyczna i wyposażenie grill barów nie wymaga wielkich nakładów finansowych.

- W początkowym okresie Zielona Zebra będzie funkcjonować przez bary pilotażowe, a licencja na prowadzenie własnego grill baru będzie sprzedawana jako franczyza - mówi Stanisław Pamuła, właściciel Zielonej Zebry. - Następnym krokiem będzie wprowadzenie receptur nowej marki do supermarketów i punktów gastronomicznych. Nie wymagamy od potencjalnych franczyzobiorców wykształcenia gastronomicznego. Ważniejsze jest, aby przyszły właściciel grill baru charakteryzował się przedsiębiorczością, ambicją i nastawieniem na sukces – dodaje Stanisław Pamuła.

Głównymi produktami proponowanymi klientom będą beztłuszczowe dania z mięsa drobiowego przyrządzane na elektrycznym grillu. W menu znajdzie się także 14 sosów własnej receptury, których nazwom będą przypisane kolejne cyfry od 1 do 14. Niektóre grill bary będą dodatkowo wyposażone w agregaty do produkcji frytek z ziemniaków wybranej odmiany.

W grill barach Zielona Zebra nie będą wytwarzane żadne produkty. Sosy oraz hermetycznie zamknięte mięso będzie przechowywane w lodówkach. Grupą docelową, która ma stanowić większość klienteli firmy, jest młodzież w wieku 18-25 lat.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €