Zysk w rytmie hip-hopu

Zdaniem przedstawicieli Lilla House, czasami zdolność adaptacyjna lokalu pod przyszłą szkołę tańca ważniejsza jest od samej lokalizacji.
Szkoła tańca Lilla House powstała w 2004 roku w Łodzi, gdzie znajduje się placówka własna sieci. Pozostałe pięć szkół należy do franczyzobiorców, którzy działają w Warszawie, Raciborzu, Wieluniu, Żorach i Rzeszowie. Choreografowie Lilla House prowadzą zajęcia dla trzech grup wiekowych – dla dzieci od trzeciego roku życia, dla młodzieży oraz dla dorosłych. Zajęcia dla najmłodszych dotyczą różnych gatunków tańca, od baletu, po hip hop. Oprócz przestronnych sal do ćwiczeń, szkoła powinna dysponować szatniami, kącikiem zabaw dla dzieci i foyer z kawiarnią, gdzie można odpocząć po zajęciach.
– Preferujemy dwa typy lokalizacji – centrum, które zawsze się sprawdza lub „sypialnia” dużego miasta. Należy jednak zaznaczyć, że czasami atrakcyjność adaptacyjna budynku bywa ważniejsza od jego położenia – mówi Małgorzata Wojdal, dyrektor generalny Lilla House Szkoła Tańca.
Kwota inwestycji w biznes wynosi średnio 60 tys. zł i zawiera w sobie koszty remontu. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 15 tys. zł, miesięczna 1,2 tys. zł, a fundusz marketingowy 3 tys. zł. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi ok. 1,5 roku. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w negocjowaniu warunków najmu lokalu, działania marketingowe sieci, szkolenie kadry zarządzającej i tancerzy-trenerów, program do obsługi administracyjnej szkoły oraz wsparcie w zakresie rekrutacji personelu. Lilla House planuje pozyskiwać dwóch licencjobiorców rocznie.
– Najcenniejszymi partnerami są osoby świadome tego, co oznacza prowadzenie własnego biznesu. A jest to z pewnością wymagający biznes. Szkoła tańca funkcjonuje w godzinach 16-22. Do tego dochodzi jeszcze praca administracyjna, którą należy wykonać w godzinach pracy urzędów i większości firm – dodaje Małgorzata Wojdal.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej