Kreatywność popłaca

Sieć Kreatywka, prowadząca ogólnorozwojowe zajęcia dla dzieci, pozyskała już pięciu franczyzobiorców.
Działająca od 2005 roku Kreatywka prowadzi dziś 13 oddziałów własnych. Sieć zaczęła się rozwijać poprzez franczyzę pod koniec ubiegłego roku. Dziś ma już pięć podpisanych umów z franczyzobiorcami. Najbliższe otwarcia będą miały miejsce w miejscowościach w okolicach Łodzi oraz na Śląsku.
- W bieżącym roku skupiamy się na intensywnym szkoleniu i wsparciu naszych pierwszych franczyzobiorców - mówi Beata Kołodziejczyk, właścicielka Kreatywki. - Z tego względu nie zakładamy tworzenia kolejnych oddziałów własnych firmy. Co więcej, ze względu na duże zainteresowanie przejęciem przez franczyzobiorców istniejących oddziałów Kreatywki, liczba placówek własnych może ulec zmniejszeniu.
Do współpracy w ramach sieci zaproszone są przede wszystkim osoby z umiejętnościami organizacyjnymi. Jeżeli franczyzobiorca chce być także instruktorem prowadzącym zajęcia, wówczas konieczna jest umiejętność czystego śpiewu i predyspozycje pedagogiczne. Aby przystąpić do sieci Kreatywka nie trzeba posiadać własnego lokalu. Ze względu na charakter zajęć równie dobrze sprawdza się system najmu sal na godziny.
Opłaty franczyzowe zależą bezpośrednio od wielkości i populacji danego oddziału. Najtańsza licencja, na obszar do 30 tys. mieszkańców, kosztuje 3 tys. zł. Obejmuje ona szkolenie franczyzobiorcy i instruktora, doradztwo, know-how oraz dostęp do programu zarządzającego zapisami on-line. Na koszt rozpoczęcia działalności składa się także zakup instrumentów i pomocy dydaktycznych oraz materiałów reklamowych. Miesięczne opłaty zaczynają się już od 400 zł netto i są stałe, niezależne od ilości uruchomionych grup.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej