Alior Bank ufa partnerom

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Alior Bank obsługuje klientów w 200 placówkach własnych i 120 partnerskich. W tym roku może powstać nawet 100 nowych punktów. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Łowiczu i Kościerzynie.
- Nie planujemy otwarć placówek w miejscowościach, w których działa już oddział własny. Nie mamy natomiast sztywnych wymagań dotyczących wielkości miasta, w którym przedsiębiorca chce poprowadzić biznes pod logo Alior Banku. Wychodzimy z założenia, że partner zna lokalny rynek i przemyślał swoją decyzję. Wspieramy go tam, gdzie będzie mu się opłacało prowadzenie działalności - wyjaśnia Marcin Tauber, odpowiedzialny za rozwój placówek partnerskich Alior Banku.

Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych nie jest konieczne, jednak bank preferuje partnerów, którzy mieli już styczność z usługami finansowymi. Bez względu na doświadczenie, przedsiębiorcę i jego pracowników czeka seria szkoleń tematycznych poświęconych: jakości obsługi klienta, obsłudze systemu IT oraz ofercie banku. Kwota inwestycji w przedsięwzięcie wynosi 20-25 tys. zł, bo właśnie tyle kosztuje dostosowanie lokalu do wymogów sieci. Nie ma opłaty wstępnej, miesięcznej, ani funduszu marketingowego.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €