LPP w całej okazałości
Marki należące do LPP pojawią się w gdyńskim centrum handlowym Wzgórze.
W rozbudowanym centrum handlowym Wzgórze w Gdyni znajdą się salony odzieżowe zarządzane przez LPP: Reserved, Cropptown, House, Mohito oraz sklep z wyposażeniem wnętrz Home&You. Zajmą one łączną powierzchnię 2,5 tys. m2, podczas gdy cała powierzchnia handlowa obiektu liczy 68 tys. m2.
- Centrum handlowe Wzgórze jest przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej i uzyska atrakcyjniejszy wygląd. Przestrzeń obiektu będzie się koncentrować wokół trzech stref - artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku oraz sklepów odzieżowych – zapowiada Anna Skrocka, PR menedżer Mayland Real Estate.
W gdyńskim Wzgórzu znajdzie się 250 sklepów, a na siedmiopoziomowym parkingu zmieści się 1,9 tys. samochodów. Mayland Real Estate zajmuje się odnową istniejącej części centrum handlowego oraz dobudowuje nową część. Firma odpowiada również za komercjalizację obiektu.
Oprócz wymienionych marek do LPP należą również Reserved Kids, PromoStars, Henderson, Esotiq. Spółka z siedzibą w Gdańsku notowana jest od dziesięciu lat na Giełdzie Papierów Wartościowych.
(dw)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych...