Foodservice na topie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Supermarket”, sieci marketów w USA zwróciły uwagę na tzw. foodservice, czyli miejsca, w których klient może coś zjeść.

Ostatni raport McKinsey dla Food Distributors International przewiduje, że restauracje w marketach w USA dorównają do 2010 roku sprzedaży gotowej żywności w sklepach spożywczych i obejmą 60 proc. zapotrzebowania w miastach.

Markety proponują także gotowe produkty i posiłki na wynos. 7-Eleven wprowadził menu „Combo Meal”, żeby „pokonać” restauracje fast-food.

Podczas gdy markety próbują włączyć ofertę restauracyjną, Ahold zastanawia się nad otwarciem oddzielnego biznesu „foodservice” w USA. Wal-Mart także uczynił już krok w tym kierunku, kupując AmeriServe Food Distribution Inc., która obsługuje wiodące sieci restauracji, takie jak Taco Bell, KFC czy Pizza Hut. Producenci pracują nad rozszerzeniem rynku „foodservice” poprzez wprowadzenie nowych produktów.

Więcej: Supermarket, 30 października 2001
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €