Carrefour Express na stacjach BP

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ubiegłym miesiącu Carrefour Polska i BP Europa SE podpisały wstępne porozumienie o współpracy. Dzięki niemu oferta sklepowa sześciu stacji BP zostanie poszerzona o ponad 1 tys. produktów z oferty Carrefour. Na razie projekt będzie testowany w trzech miastach: Warszawie, Częstochowie i Krakowie. W nowej ofercie, oprócz nabiału, wędlin, warzyw i owoców, będzie również świeże pieczywo dostarczane z lokalnych piekarni kilka razy dziennie.

Porozumienie między koncernem paliwowym a siecią sklepów nie oznacza przejmowania sklepów BP przez Carrefour. Sklepami na swoich stacjach nadal będzie zarządzać BP. Współpraca między Carrefour Express i stacjami benzynowymi sieci BP opiera się na specjalnie wypracowanym przez obie firmy modelu franczyzowym.

- Wielu kierowców, przyjeżdżając na nasze stacje, chce oszczędzić czas i decyduje się uzupełnić domowe zapasy przy okazji tankowania – mówi Andrzej Ruszkowski, Dyrektor Działu Sklepów na stacjach BP. – Mamy nadzieję, że dzięki poszerzeniu oferty o produkty ze sklepów Carrefour zakupy na stacjach BP będą normą dla lokalnych społeczności.

Podobną współpracę BP z powodzeniem kontynuuje od kilku lat w Wielkiej Brytanii z siecią sklepów Marks&Spencer. Sukces odniosła także sieci kawiarenek Wild Bean Cafe, obecna na polskim rynku od 2005 roku. Od stycznia koncern otwiera kawiarenki także na stacjach partnerskich, a nie jak wcześniej tylko na stacjach własnych.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €