Native speaker w przedszkolu

O przyszłości przedszkoli językowych opowiada Robert Pieczkowski, właściciel Ogólnopolskiej Szkoły Języków Obcych British School.
Jak zachęcić dzieci do nauki języków obcych? Program nauczania British School opracowany został dla dzieci w wieku przedszkolnym, mających 3-6 lat. Naszym celem jest rozbudzenie w maluchach zainteresowania językiem obcym. Dlatego zdobywanie wiedzy odbywa się w sposób bezstresowy, poprzez stymulujące gry, piosenki i zabawy. Mali uczniowie mając codzienny kontakt z nauczycielem posługującym się wyłącznie językiem angielskim, przyswajają go jak język rodzimy. W przeciwieństwie do szkół językowych, gdzie grupy dla najmłodszych mają zajęcia dwa razy w tygodniu po jednej godzinie dziennie, przedszkole umożliwia kontakt z językiem obcym przez cały tydzień.
Jakie są warunki przystąpienia do sieci British School? Program franczyzowych przedszkoli funkcjonuje pod nazwą Britisch School for Kids. Do tej pory powstało 20 placówek franczyzowych oraz jedna własna. Koszt inwestycji w biznes wynosi 150 tys. zł. Miesięczne opłaty, wraz z funduszem marketingowym wynoszą 800 zł. W ręce naszych partnerów oddajemy materiały dydaktyczne, udzielamy wsparcia reklamowego, a na szkoleniach przekazujemy know-how. Preferowaną lokalizacją są duże osiedla mieszkaniowe. Najlepiej, żeby były to młode osiedla, bo będzie tam mieszkało najwięcej potencjalnych klientów. Sezonowość omija przedszkola językowe, bo obecnie punkty prowadzone są przez cały rok.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej