Znani aktorzy promują BZ WBK

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ogólnopolska kampania Banku Zachodniego WBK, która objęła zasięgiem telewizję, prasę i Internet, promuje ofertę banku dostępną zarówno w oddziałach własnych, jak i partnerskich. Witryny placówek sieci oklejone zostały plakatami z głównym bohaterem kampanii - Antonio Banderasem, a do każdego oddziału banku trafiły materiały POS (standy, ekspozytory). - Podstawowym aspektem naszego konceptu partnerskiego jest wsparcie marketingowe wszystkich licencjobiorców - mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich. - Włączamy partnerów we wszystkie kampanie marketingowe, tym bardziej, że placówki licencyjne dysponują takim samym pakietem produktów i usług, jak placówki własne. Jest to zresztą podstawa polityki rozwoju sieci BZ WBK Partner, której najważniejszym elementem jest integracja placówek licencyjnych i własnych pod względem oferowanych produktów.

Gwiazdy kina i telewizji coraz częściej pojawiają się w reklamówkach banków. Kampania reklamowa z Antonio Banderasem, w różnych odsłonach, będzie trwała do końca 2011 roku. W placówkach partnerskich wcześniej gościli już John Cleese, Danny DeVito i Gerard Depardieu. PKO Bank Polski stawia na polskie twarze, czego efektem jest kampania reklamowa z Szymonem Majewskim w roli głównej. ING Bank Śląski podpisał natomiast wieloletni kontrakt z Markiem Kondrat.

Kluczowy, z punktu widzenia franczyzobiorców jest fakt, że ich placówki również zostały objęte trwającymi działaniami marketingowymi. Jedną z kilku opłat uiszczanych co miesiąc przez partnerów BZ WBK jest fundusz marketingowy. Środki zebrane w ten sposób przeznaczone są na ogólnopolskie akcje reklamowe.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €