Franczyza z pierwszym dzwonkiem

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeta działa w branży wykończenia wnętrz, w jej ofercie znajdują się płytki ceramiczne, wykładziny, dywany i panele podłogowe. Firma istnieje na rynku od 1990 roku i uruchomiła w tym czasie dziewięć sklepów własnych oraz współpracuje z kilkunastoma placówkami partnerskimi.

- Chociaż na rynku działamy już przeszło 20 lat, to nasz system franczyzowy dopiero raczkuje. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas przełomowy pod względem rozwoju sieci i pozyskania nowych partnerów franczyzowych. Nasza pierwsza placówka franczyzowa będzie otwarta w Oleśnicy, jej otwarcie zaplanowaliśmy na początek września – mówi Maciej Świątek, wiceprezes zarządu Jeta.

Salony Jeta mają od 300 do 600 m2, przystosowanie lokalu do wymogów sieci to wydatek ok. 100 zł na m2. Na zatowarowanie trzeba przeznaczyć ok. 400 zł za m2. Jeta pobiera opłatę marketingową w wysokości 2 proc. od obrotu netto, przystąpienie do sieci nie wiąże się jednak z żadnymi opłatami. Firma pomaga franczyzobiorcy przygotować sklep od momentu wyboru lokalu, aż do chwili, gdy wszystko jest gotowe do otwarcia. Wspiera go również przez cały czas trwania współpracy. Przyszły franczyzobiorca musi posiadać doświadczenie w branży budowlanej lub handlu artykułami wyposażenia wnętrz.

- Mamy świadomość, że współpraca z franczyzodawcą, to „małżeństwo z rozdzielnością majątkową”, dlatego nie chcemy pozyskiwać partnerów za wszelką cenę. Każdy franczyzobiorca, zanim zdecyduje się na podjęcie współpracy z jakąkolwiek firmą, musi prześwietlić ją pod względem doświadczenia, możliwości organizacyjnych oraz zaplecza merytorycznego, a dopiero później podejmować wiążące decyzje – dodaje Świątek.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €