Franczyza z pierwszym dzwonkiem

Pierwszy sklep franczyzowy firmy Jeta ruszy w Oleśnicy na początku września.
Jeta działa w branży wykończenia wnętrz, w jej ofercie znajdują się płytki ceramiczne, wykładziny, dywany i panele podłogowe. Firma istnieje na rynku od 1990 roku i uruchomiła w tym czasie dziewięć sklepów własnych oraz współpracuje z kilkunastoma placówkami partnerskimi.
- Chociaż na rynku działamy już przeszło 20 lat, to nasz system franczyzowy dopiero raczkuje. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas przełomowy pod względem rozwoju sieci i pozyskania nowych partnerów franczyzowych. Nasza pierwsza placówka franczyzowa będzie otwarta w Oleśnicy, jej otwarcie zaplanowaliśmy na początek września – mówi Maciej Świątek, wiceprezes zarządu Jeta.
Salony Jeta mają od 300 do 600 m2, przystosowanie lokalu do wymogów sieci to wydatek ok. 100 zł na m2. Na zatowarowanie trzeba przeznaczyć ok. 400 zł za m2. Jeta pobiera opłatę marketingową w wysokości 2 proc. od obrotu netto, przystąpienie do sieci nie wiąże się jednak z żadnymi opłatami. Firma pomaga franczyzobiorcy przygotować sklep od momentu wyboru lokalu, aż do chwili, gdy wszystko jest gotowe do otwarcia. Wspiera go również przez cały czas trwania współpracy. Przyszły franczyzobiorca musi posiadać doświadczenie w branży budowlanej lub handlu artykułami wyposażenia wnętrz.
- Mamy świadomość, że współpraca z franczyzodawcą, to „małżeństwo z rozdzielnością majątkową”, dlatego nie chcemy pozyskiwać partnerów za wszelką cenę. Każdy franczyzobiorca, zanim zdecyduje się na podjęcie współpracy z jakąkolwiek firmą, musi prześwietlić ją pod względem doświadczenia, możliwości organizacyjnych oraz zaplecza merytorycznego, a dopiero później podejmować wiążące decyzje – dodaje Świątek.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej