Najazd kanapkowych kawiarni

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Informacja o tym, że jeden ze światowych liderów gastronomicznej franczyzy zamierza wprowadzić na nasz rynek nową markę, pojawiła się w mediach już przed miesiącem. Dziś Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój Subwaya w Europie Środkowo-Wschodniej ujawnia, kiedy możemy spodziewać się pierwszych placówek Subway Cafe nad Wisłą.

- Już teraz intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem marki Subway Cafe na polski rynek. Pierwsze otwarcia to jednak wciąż kwestia miesięcy – mówi Martin Princ. - Nie mogę powiedzieć nic więcej, dopóki nie podpiszemy umów najmu pierwszych lokali. Osobiście oczekuję, że pierwsza placówka zostanie otwarta w 2012 roku.

Na całym świecie działa obecnie 15 kawiarni Subwaya. Do końca tego roku ma zostać otwartych 10 kolejnych.

- Naszym głównym celem jest wprowadzanie tej marki w lokalizacjach związanych z biznesem, w sąsiedztwie powierzchni biurowych. Widzimy spore zainteresowanie naszym konceptem w Europie Środkowo-Wschodniej, także w Polsce – tłumaczy Princ.

Poszerzenie tradycyjnego punktu Subway o moduł Cafe wiąże się z dodatkowym wydatkiem na poziomie 20 tys. euro. W przyszłym roku centrala planuje otworzyć przynajmniej trzy takie lokale w Europie Środkowo-Wschodniej.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €