Odżywki na urodziny
Firma Triceps.pl, sprzedająca suplementy diety oraz odżywki dla sportowców, obchodzi swoje piąte urodziny.
- Urodziny będziemy obchodzić od 5 do 10 czerwca we wszystkich naszych sklepach oraz partnerskich siłowniach i klubach. Jednym z zaproszonych gości jest Robert Burneike, gwiazda kulturystyki z Las Vegas – mówi Michał Wasilewski, właściciel marki Triceps.pl.
Triceps.pl pojawił się na rynku w 2006 roku, jako sklep internetowy. Rok później została otwarta placówka stacjonarna we Wrocławiu, a pierwsi franczyzobiorcy otworzyli swoje sklepy w 2008 roku. Obecnie pod logo Triceps.pl działa osiem punktów franczyzowych w Polsce oraz jedna w Wiedniu. Do końca tego roku firma zamierza otworzyć jeszcze pięć nowych placówek.
Inwestycja we własną placówkę Triceps.pl powinna zamknąć się w 60 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 7 tys. zł, a opłata bieżąca to 4 proc. obrotu netto. Franczyzobiorca jest dołączany do bazy sklepów na stronie firmy, dzięki czemu o nowej placówce dowiaduje się kilka tysięcy użytkowników portalu. Triceps.pl zapewnienia swoim partnerom atrakcyjne ceny dostaw oraz pakiet szkoleń. Nowe sklepy mają powstawać w miejscowościach mających co najmniej 30 tys. mieszkańców.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. sportowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

