Myjnie bezdotykowe zdobywają markety

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Auto-Spa w ciągu dwóch miesięcy podpisało pięć umów franczyzowych. Jako pierwsi z usług franczyzobiorców skorzystają klienci hipermarketów Tesco w Katowicach i Chorzowie. Kolejne wybudowane zostaną w Warszawie i Bytomiu. Śląskie obiekty liczyć będą po trzy stanowiska - stołeczna inwestycja już sześć.

- Intensywne tempo budowy sieci franczyzowej możliwe jest dzięki finansowaniu, jakie zaproponowaliśmy biorcom licencji Auto-Spa. Dzięki atrakcyjnym warunkom inwestycyjnym nasi franczyzobiorcy decydują się często na zakup nie jednej, ale nawet dwóch myjni jednocześnie. Dodatkowym atutem są lokalizacje przy hipermarketach Tesco – mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

Nowe punkty będą powstawać nie tylko w pobliżu sklepów brytyjskiej sieci, bowiem firma pozyskuje też lokalizacje wokół innych centrów handlowych.
- Mamy nadzieję, że prowadzone obecnie rozmowy zaowocują w najbliższych tygodniach co najmniej jednym nowym partnerem - dodaje Decewicz.

Do końca roku pod marką Auto-Spa może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy. Wysoką dynamikę rozwoju firma planuje utrzymać dzięki środkom pozyskanym na NewConnect. Spółka zmierza pojawić się na rynku alternatywnym jeszcze w tym roku.

Pierwsza myjnia sieci Auto-Spa ruszyła w 2009 roku. Obecnie firma zarządza 17 myjniami własnymi i koncentruje się na rozbudowanie sieci franczyzowej. Koszt budowy i uruchomienia myjni bezdotykowej to, w zależności od liczby stanowisk, około 500 tys. zł.

(kb)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €