Wakacje pod znakiem meblowania

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak wygląda sprzedaż mebli w okresie wakacyjnym? Miesiące wakacyjne pozytywnie wpływają na ruch w sklepach meblowych. Po długiej zimie przychodzi czas na zmiany, m.in. wyglądu naszego domu i mieszkania. Urlopy zaplanowane w tym czasie często wykorzystywane są na remonty. Latem sklepy Abry odwiedza więcej klientów, kuszonych dodatkowo akcjami promocyjnymi. Działania marketingowe, jakimi wspieramy nasze salony meblowe, to ogólnopolskie kampanie reklamowe, w tym telewizyjne, oraz wydawane cyklicznie katalogi produktowe uwzględniające meble sprzedawane po promocyjnych cenach.

Kiedy najlepiej otwierać sklep meblowy? Uruchomienie sklepu w czerwcu pozwala wystartować na samym początku najlepszego okresu w sprzedaży, który trwa aż do grudnia. Z tego trendu korzystają nasi pierwsi franczyzobiorcy. Poza sezonem letnim korzystamy z przyzwyczajenia Polaków do robienia rodzinnych zakupów w weekendy. Dlatego otwarcia nowych sklepów organizowane są w soboty. Klienci mogą tego dnia liczyć na przeceny i inne atrakcje.

W jakich miastach Abra poszukuje franczyzobiorców? Abra kieruje ofertę franczyzową do miast 20-70 tys. mieszkańców. Właśnie w takich miejscowościach brakuje dobrych sklepów meblowych i rynek jest bardzo chłonny. Często są to „sypialnie” dużych miast, gdzie jak wszędzie istnieje potrzeba urządzania swoich czterech kątów w sposób funkcjonalny i niedrogo. Nie wykluczamy jednak uruchamiania nowych sklepów franczyzowych w miastach większych niż 70 tys. mieszkańców.

Rozmawiał (dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €