BPH w Szprotawie, Głogowie i Legnicy

Bank BPH otwiera placówki partnerskie w miastach liczących minimum 15 tys. mieszkańców.
Obecnie sieć liczy 285 punktów własnych i 147 partnerskich. Niedawno zostały otwarte banki w Szprotawie, Głogowie oraz Legnicy. Od osób zainteresowanych współpracą z BPH bank wymaga doświadczenia w branży finansowej, wykształcenia co najmniej średniego oraz założenie własnej działalności gospodarczej. Koszt uruchomienia placówki pod logo BPH w przypadku lokalu o powierzchni 50 m 2 z trzema stanowiskami do obsługi klienta wynosi ok. 38 tys. zł. Opłata z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 10 tys. zł, zaś opłata miesięczna – 1,5 tys. zł. Do tego dochodzą koszty adaptacji lokalu. Zwrotu z inwestycji można spodziewać się już po roku prowadzenia działalności.
- Poszukujemy partnerów, którzy posiadają własny lokal z wejściem bezpośrednio z ulicy lub są gotowi go wynająć. Optymalna powierzchnia placówki to 50-80 m2. Interesują nas głównie centra miast, gdzie nie ma jeszcze żadnej naszej placówki. Miasto powinno posiadać więcej niż 15 tys. mieszkańców - mówi Robert Włodarczak, starszy specjalista ds. promocji Banku BPH.
Partner otrzymuje od licencjodawcy podręcznik operacyjny, który zawiera know-how dotyczący prowadzenia biznesu. Ponadto w pakiecie startowym znajduje się cykl szkoleń dla właściciela punktu i jego pracowników, materiały promocyjne oraz dostęp do systemów bankowych niezbędnych do realizacji sprzedaży. Oferta placówek franczyzowych BPH nie odbiega od oferty punktów własnych.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej