Biznes w szafie

o trendach w meblowaniu sklepów z odzieżą opowiada Rafał Kilian, dyrektor zarządzający w firmie Norco.
Jakie znaczenie w wyposażeniu sklepu odzieżowego odgrywają meble?
Dobrze zaprojektowana i wyposażona przestrzeń handlowa ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Meble muszą współgrać z oferowanymi produktami i ułatwiać ich ekspozycję, w przeciwnym wypadku nawet najlepsza kolekcja ubrań skazana jest na porażkę. Staramy się dopasować aranżację do konkretnego sklepu, bazujemy przy tym na szerokiej palecie materiałów, z których wykonujemy meble oraz doborze kolorów wprowadzających w klimat sklepu. W Norco ogromny nacisk kładziemy na fazę projektowania mebli - ich formę, funkcjonalność, wykończenie oraz uniwersalność. Na bieżąco śledzimy rozwój trendów rynkowych i z powodzeniem stosujemy je w naszych meblach.
Czy klient powinien mieć gotowy pomysł na swój sklep, czy pomagacie w jego aranżacji?
Jesteśmy na rynku od ponad 20 lat – mamy doświadczenie, wiedzę oraz sprawdzone metody współpracy z klientami, którym towarzyszymy już od początku prac nad wyposażeniem sklepu. Analizujemy ich potrzeby, dokonujemy niezbędnych pomiarów i przygotowujemy wizualizację urządzonego lokalu. Tak wykreowane wyposażenie sklepowe produkujemy w naszej fabryce, a następnie dostarczamy i montujemy w sklepie. Dzięki temu, że dysponujemy dużym parkiem maszynowym, jednocześnie mając możliwość stosowania różnych technik produkcyjnych, jesteśmy w stanie zrealizować otrzymany od klienta pomysł oraz od podstaw stworzyć klimatyczne wnętrze sklepu.
Rozmawiała (mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej