Sushi Bar Nigiri rozwija się latem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć restauracji z kuchnią japońską Sushi Bar Nigiri liczy 11 lokali franczyzowych oraz jeden własny. Ostatni punkt został uruchomiony w marcu w Gdańsku. Wielkimi kroki zbliżają się kolejne otwarcia – w sierpniu powstanie restauracja w Kielcach, we wrześniu planowane jest otwarcie na warszawskiej Woli. Jest też spora szansa, że Nigiri zawita do Wrocławia.

- Do końca roku chcielibyśmy mieć 16 restauracji – mówi Goretta Szymańska, właścicielka Sushi Bar Nigiri.

Według specjalistów polski segment sushi jest dość charakterystyczny - na warszawskim rynku działa ponad 300 restauracji, barów i firm cateringowych oferujących sushi, podczas gdy w pozostałej części kraju ich liczba nie przekracza 100 miejsc. Prognozy przewidują, że w ciągu najbliższych pięciu lat liczba punktów gastronomicznych z kuchnią japońską może się podwoić.

- Pomimo rosnącej liczby restauracji nadal jest to jedzenie stosunkowo drogie i traktowane jako luksusowe. Staramy się jednak organizować wiele promocji i zachęcić klientów do odwiedzania naszych lokali. Najczęściej oferujemy rabaty oraz dodatkowe produkty – mówi Szymańska.

Inwestycja we własną restaurację Sushi Bar Nigiri to kwota rzędu 100-150 tys zł. Koszt przystąpienia do sieci to 20 tys. zł, a opłata bieżąca to 2 tys. zł. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni od 60 do 100 m2. Restauracja może osiągnąć rentowność już po dwóch miesiącach od otwarcia.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €