Biznes dla domu

Bielbaw Home chce w tym roku otworzyć setny sklep z tekstyliami.
Właścicielem marki Bielbaw Home jest firma Greno, która działa w branży tekstylnej od blisko 20 lat. Jej produkty, takie jak ręczniki, czy pościel, można kupić również w salonach firmowych Mituu. Firma ma swoje przedstawicielstwa także u naszych południowych sąsiadów – w Czechach i na Słowacji. Sieć salonów Bielbaw Home liczy dziś prawie 60 punktów i sukcesywnie powiększa się o kolejne placówki.
- Chcemy, żeby w ciągu najbliższego roku sieć Bielbaw Home liczyła w całym kraju 100 jednostek partnerskich. Nasze sklepy będą pojawiały się w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Już niedługo sieć powiększy się o punkty w Bielsku Białej, Płocku i Kielcach – mówi Małgorzata Glaser – Witek, odpowiedzialna za marketing i PR w firmie Greno.
Osoby zainteresowane uruchomieniem własnego sklepu Bielbaw Home powinny mieć do dyspozycji lokal o powierzchni co najmniej 50 m2. Franczyzobiorca musi mieć zagwarantowane prawo do lokalu na okres trzech lat. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 7 tys. zł, w ramach tej kwoty franczyzobiorca otrzymuje indywidualny projekt sklepu, meble i ekspozytory oraz sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Przed uruchomieniem franczyzowej placówki Bielbaw Home jej personel przechodzi szkolenia wstępne, przeprowadzana jest również lokalna akcja promocyjna.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej