Nie tylko dla królów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Glazura Królewska działa na rynku wyposażenia łazienek od 20 lat. Przez ten czas firma zbudowała szeroką strukturę dystrybucyjną oraz otworzyła punkty detaliczne – Salony Łazienek, które następnie zaczęła rozwijać poprzez franczyzę. Dziś pod marką Glazury Królewskiej działa 35 punktów sprzedaży.

- Najmłodszy członek naszej rodziny to Salon Łazienek w Kozienicach, funkcjonujący od czerwca bieżącego roku. Wkrótce powiększymy nasze grono o kolejną placówkę - Salon Łazienek w Tychach, którego otwarcie planujemy na sierpień - mówi Anna Grzyb, dyrektor działu Rozwoju Sieci Sprzedaży Glazury Królewskiej.

Do otwarcia własnego biznesu pod logo Glazury Królewskiej przyszłych franczyzobiorców ma zachęcić obniżona opłata wstępna. Osoby, które przed 30 września 2011 rozpoczną rozmowy dotyczące otwarcia nowego salonu, za przystąpienie do sieci zamiast 15 tys. zł zapłacą tylko 5 tys. zł netto.

Sklepy Glazury Królewskiej najczęściej mieszczą się w tych częściach miasta, które kojarzą się z branżą wyposażenia wnętrz lub budowlaną. Franczyzobiorca przeważnie sam poszukuje odpowiedniego lokalu, ale może w tej kwestii liczyć na pomoc franczyzodawcy. Optymalny lokal powinien mieć ok 250 m2, dostęp do szerokopasmowego internetu oraz duży parking.

- Współpraca Glazury Królewskiej z franczyzobiorcami zaczyna się już na etapie koncepcyjnym. Pomagamy podjąć decyzję o otwarciu salonu: analizujemy potencjał rynku, uczestniczymy w wyborze lokalizacji oraz planujemy szczegółowo realizację przedsięwzięcia. Następnie przygotowujemy wszelkie niezbędne projekty: układ funkcjonalny lokalu, aranżację powierzchni sprzedażowej, wymaganych instalacji, a także wizualizację zewnętrzną - wymienia Anna Grzyb. - Wspieramy franczyzobiorców również w trakcie współpracy dbając o sprawną logistykę oraz prowadząc działania marketingowe.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €