Gastronomiczna rewolucja

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Główną ideą tego biznesu jest kompleksowe podejście do klienta. Mechanizm świadczenia usług jest bardzo prosty. Pierwszym etapem jest wywiad żywieniowy, na podstawie którego ustalana jest indywidualna dieta uwzględniająca cel, jaki chce osiągnąć klient, stan zdrowia oraz preferencje smakowe. Następnie kucharze przygotowują dzienny zestaw pięciu posiłków, które są dostarczane codziennie rano we wskazane miejsce.

- W dzisiejszych czasach trudno jest spożywać regularne, pełnowartościowe posiłki. Mamy coraz mniej czasu na gotowanie. Catering dietetyczny to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób, które z różnych względów nie mogą pozwolić sobie na spędzanie długich godzin w kuchni – tłumaczy Ewa Połchowska-Nowak, prezes firmy Na Zdrowie. - Staramy się uczyć naszych klientów właściwych nawyków żywieniowych tak, aby nawet po zakończonej współpracy nie musieli rezygnować ze zdrowego i smacznego odżywiania.

Usługa skierowana jest głównie do mieszkańców dużych miast, ale firma planuje otwieranie kolejnych punktów również w mniejszych miejscowościach. Dziś funkcjonują trzy placówki franczyzowe Na Zdrowie. Do końca roku 2012 ma ich powstać jeszcze 10. Najbliższe otwarcie placówki będzie miało miejsce w Gdyni za blisko trzy miesiące. Docelowo sieć chce skupiać 30 lokali.

Franczyzobiorcą sieci Na Zdrowie może zostać każdy, kto dysponuje kapitałem w wysokości 50 tys. zł oraz lokalem o powierzchni min. 70 m2. Doświadczenie w branży gastronomicznej nie jest wymagane, a lokal nie musi być własnością franczyzobiorcy. Jednorazowa opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł. Czas zwrotu inwestycji szacowany jest na 8 miesięcy.

Sam franczyzobiorca otrzymuje dostęp do programu komputerowego, który służy do obsługi klientów oraz daje dostęp do bazy sprawdzonych diet i przepisów. Ponadto usprawnia pracę kuchni i dietetyków dzięki opracowanym gramaturom i dostępie do list zakupowych. Franczyzodawca zapewnia partnerom wyłączność terytorialną oraz wszechstronne wsparcie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego w postaci szkoleń, nadzoru dietetycznego, prowadzeniu lokalnych działaniach marketingowych oraz zarządzania stroną internetową.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €