WSI wyprzedza branżę

- O wsparciu ze strony WSI opowiada Mateusz Wisła, franczyzobiorca sieci.
Czym WSI różni się od krajowych firmy z branży marketingu internetowego?
WSI i jej franczyzobiorcy działają globalnie. Firma posiada 1,5 tys. lokalnych przedstawicielstw w 87 krajach. Wszystkie oddziały łączy zintegrowany system komunikacji, który umożliwia szybki kontakt z partnerami na całym świecie i specjalistami korporacji. Istotą współpracy z WSI jest międzynarodowa kooperacja franczyzobiorców przy projektach oraz wzajemna wymiana doświadczenia i wiedzy. Franczyzobiorcy polecają sobie nawzajem klientów, dzięki czemu ich działalność wykracza poza granice własnego kraju. Ponadto dostęp do wiedzy eksperckiej oraz współpraca franczyzobiorców z szerokim zapleczem partnerów stawia WSI w pozycji lidera w branży.
Na jakie wsparcie ze strony WSI może liczyć franczyzobiorca?
Centrala WSI w Kanadzie oferuje system szkoleń dla franczyzobiorców. Nowi partnerzy, po miesięcznym wstępnym szkoleniu, zostają włączeni do kwartalnego programu Quick Start Program. Szkolenie odbywa się pod okiem osobistego trenera i ma na celu wdrożenie partnera w system WSI oraz wnikliwe zapoznanie go z branżą. Ponadto firma organizuje cykliczne konferencje; raz w tygodniu spotkania online, spotkania kwartalne w Wielkiej Brytanii oraz raz na pół roku konferencje całej organizacji w USA i w Europie. Stałą pomoc oferuje Mentorship Program, który umożliwia konsultacje z ekspertami WSI dot. różnych obszarów prowadzenia działalności.
Rozmawiała (mk)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej