Podejrzany Snoopy
Sieć barów McDonald’s nie może rozdawać w Kantonie maskotki psa Snoopy
Jak podaje „Rzeczpospolita”, amerykańska sieć barów McDonald’s musi zaprzestać rozdawania w ramach promocji swych zestawów w 34 barach w Kantonie maskotki psa Snoopy, bo może to wywierać negatywny wpływ na dzieci – uznał wydział handlu władz miejskich Kantonu.
Wiosną, podczas podobnej kampanii promocyjnej w Kantonie, rozdano 233 140 piesków Snoopy, a sieć McDonald’s zarobiła ponad 2,l mln juanów więcej.
Więcej: Rzeczpospolita, 29 grudnia 2001, Ekonomia i RynekWyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


