Kwiatoteka na Centralnym

W stolicy działa już siedem kwiaciarni spod znaku Kwiatoteki.
Nowa kwiaciarnia została otwarta 27 lipca w Galerii Północnej warszawskiego Dworca Centralnego.
- Zainteresowanie naszym konceptem franczyzowym jest naprawdę duże. W ciągu niecałego roku zgłosiło się do nas ok. 1 tys. osób, które deklarowały chęć przystąpienia do Kwiatoteki. Pierwszym efektem tych rozmów będzie franczyzowa Kwiatoteka w kieleckiej Galerii Echo, która ruszy w sierpniu - mówi Beata Drachal, właściciel sieci. - Mam nadzieję, że kolejne franczyzowe kwiaciarnie, które zamierzamy otworzyć w ciągu kilku najbliższych miesięcy, uwiarygodnią nasz model biznesowy i zachęcą do współpracy kolejnych franczyzobiorców.
Na razie Kwiatoteka rozwija się wyłącznie na terenie naszego kraju, ale firma rozważa już ekspansję na kolejne rynki.
- Otrzymaliśmy zaproszenie do wejścia na rynki Rumunii i Ukrainy. Jesteśmy w trakcie rozmów precyzujących warunki współpracy - wyjaśnia Drachal.
Kwiaty z Kwiatoteki można kupić wyłącznie w galeriach handlowych. Franczyzobiorca, który chce we współpracy z firmą otworzyć własną kwiaciarnię może skorzystać z bazy lokali w galeriach handlowych, z którymi Kwiatoteka już współpracuje, może również samodzielnie znaleźć lokal o powierzchni ok. 30 m2 i czekać na jego akceptację ze strony sieci. Żeby otworzyć własną Kwiatotekę trzeba dysponować kwotą co najmniej 100 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł, opłata bieżąca to 5 proc. obrotu pomniejszone o dwukrotność czynszu.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej