Zamorska receptura, polska franczyza
- o rosnącym zainteresowaniu naturalnymi produktami dla zdrowia i urody opowiada Ewelina Kyzioł, właściciel sieci Mydlarnie u Franciszka.
Nazwa sieci nie zdradza wprost, czego klienci mogą spodziewać się w placówkach tej marki.
Mydlarnia u Franciszka to sklepy oferujące naturalne specyfiki - unikalne eliksiry piękna i zdrowia wytwarzane w zamorskich krainach według starych, tradycyjnych receptur. Klientom proponujemy pomysł na niebanalny prezent, a przedsiębiorcom – na własny biznes. Na rynku działamy od 2002 roku, a we franczyzie rozwijamy się od 2009 roku.
Jak podsumowuje pani dwa lata rozwoju systemu partnerskiego?
Obecnie sieć liczy sześć sklepów własnych i 16 franczyzowych. W samym 2011 roku przybyło nam 12 placówek, do jego końca może ich przybyć nawet ponad 20. W tym momencie toczą się rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, a i nasi dotychczasowi partnerzy nie próżnują - niektórzy posiadają już po 2 lub 3 sklepy. W tej chwili przygotowujemy się do otwarcia nowych punktów w Koszalinie, Sopocie i Bochni. Rosnąca świadomość dotycząca zalet produktów ekologicznych pozwala nam mieć nadzieje na kolejne lata szybkiego rozwoju.
Z jakim wydatkiem musi liczyć się osoba zainteresowana franczyzą w państwa sieci?
Kwota inwestycji to ok. 50 tys. zł. W związku z tym, ze Mydlarnie u Franciszka powstają w starych, klimatycznych kamienicach w centrum miasta, koszty remontu uzależnione są od stanu technicznego lokalu. Do końca roku potencjalni partnerzy mogą skorzystać z promocji, zgodnie z którą opłata wstępna wynosi 1 zł.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


