Zamorska receptura, polska franczyza

- o rosnącym zainteresowaniu naturalnymi produktami dla zdrowia i urody opowiada Ewelina Kyzioł, właściciel sieci Mydlarnie u Franciszka.
Nazwa sieci nie zdradza wprost, czego klienci mogą spodziewać się w placówkach tej marki.
Mydlarnia u Franciszka to sklepy oferujące naturalne specyfiki - unikalne eliksiry piękna i zdrowia wytwarzane w zamorskich krainach według starych, tradycyjnych receptur. Klientom proponujemy pomysł na niebanalny prezent, a przedsiębiorcom – na własny biznes. Na rynku działamy od 2002 roku, a we franczyzie rozwijamy się od 2009 roku.
Jak podsumowuje pani dwa lata rozwoju systemu partnerskiego?
Obecnie sieć liczy sześć sklepów własnych i 16 franczyzowych. W samym 2011 roku przybyło nam 12 placówek, do jego końca może ich przybyć nawet ponad 20. W tym momencie toczą się rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, a i nasi dotychczasowi partnerzy nie próżnują - niektórzy posiadają już po 2 lub 3 sklepy. W tej chwili przygotowujemy się do otwarcia nowych punktów w Koszalinie, Sopocie i Bochni. Rosnąca świadomość dotycząca zalet produktów ekologicznych pozwala nam mieć nadzieje na kolejne lata szybkiego rozwoju.
Z jakim wydatkiem musi liczyć się osoba zainteresowana franczyzą w państwa sieci?
Kwota inwestycji to ok. 50 tys. zł. W związku z tym, ze Mydlarnie u Franciszka powstają w starych, klimatycznych kamienicach w centrum miasta, koszty remontu uzależnione są od stanu technicznego lokalu. Do końca roku potencjalni partnerzy mogą skorzystać z promocji, zgodnie z którą opłata wstępna wynosi 1 zł.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej