QQ-Duck rozwija skrzydła

Firma zamierza rozbudować swoją sieć sprzedaży i wprowadzić markę QQ-Duck na kolejne rynki.
QQ-Duck ma w Polsce dwa sklepy z odzieżą dla maluchów. Przystąpienie do sieci nie wiąże się na razie z żadnymi opłatami i sprowadza jedynie do inwestycji w zakup ubrań. Franczyzobiorca musi przeznaczyć 1 tys. zł na zatowarowanie 1 m2. Można również zdecydować się na wstawienie produktów QQ-Duck do już istniejącego sklepu z ubrankami. Wówczas partner kupuje od firmy towar za gotówkę z 35 proc. rabatem od ceny detalicznej. Franczyzobiorca QQ-Duck może liczyć na pomoc w przygotowaniu salonu, otrzymuje od firmy meble, materiały promocyjne i gadżety reklamowe.
- Nasza przygoda z QQ-Duck zaczęła się zupełnie przypadkiem. Jakiś czas temu będąc w Hong Kongu, chcieliśmy kupić coś dla naszych dzieci. Trafiliśmy do bajkowego salonu odzieżowego, w którym zaczarowały nas kolory oraz fasony sprzedawanych tam ubrań - mówi Robert Opieliński, prezes spółki QQ-Duck Poland. – Teraz chcemy dynamicznie rozwijać sieć sprzedaży w Polsce, ale jesteśmy również otwarci na współpracę międzynarodową.
QQ-Duck poszukuje partnerów w Czechach i Rosji, prowadzi także rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z Polski. Pod logo firmy działają dwa sklepy własne.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej