Firma po angielsku

British School chce do końca roku otworzyć trzy nowe przedszkola językowe.
- Obecnie posiadamy jedną placówkę własną i 20 franczyzowych – mówi Robert Pieczkowski, właściciel Ogólnopolskiej Szkoły Języków British School. - Naszym celem na najbliższe miesiące jest otwarcie trzech nowych placówek: w Warszawie, Płocku i Gdańsku. W przeciągu najbliższych lat chcemy otworzyć kolejne dziewięć punktów.
Preferowaną lokalizacją pod przedszkola British School są duże i nowe osiedla mieszkaniowe, gdyż zamieszkuje tam najwięcej potencjalnych klientów. W zależności od tego, czy franczyzobiorca posiada własny lokal czy też nie, kwota inwestycji waha się od 50 do 150 tys. zł. Wielkość placówki uzależniona jest od prognozowanej ilości dzieci, które dane przedszkole chce przyjąć. Zwykle jest to pomiędzy 50 a 150 młodych uczniów. Na miesięczne opłaty, wraz z funduszem marketingowym trzeba wygospodarować 1 tys. zł.
British School for Kids to sieć przedszkoli, gdzie mali uczniowie mając codzienny kontakt z nauczycielem posługującym się wyłącznie językiem angielskim, przyswajają go jak język rodzimy. Program nauczania opracowany został specjalnie dla dzieci w wieku 3-6 lat. Jego celem jest rozbudzenie w najmłodszych zainteresowania językiem obcym. Zdobywanie wiedzy odbywa się poprzez stymulujące gry, piosenki i zabawy. Sieć kontynuuje się swój rozwój poszukując franczyzobiorców w całej Polsce, bez względu na wielkość miasta.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej