Diesel w Polsce, Czechach i na Litwie

Sieć outletów odzieżowych Brand New Products nawiązała współpracę z europejskim dystrybutorem produktów firmy Diesel.
Od początku 2011 roku na półkach sklepów BNP pojawiły się produkty marki Mexx, Wrangler, Nike, Adidas, Playboy oraz Mustang. Umowa na dystrybucję produktów Diesla jest kontynuacją polityki sieci, która polega na rozwoju asortymentu sklepów. Kontrakt z dystrybutorem Diesla obejmuje sprzedaż odzieży oraz obuwia włoskiej marki. Jak twierdzi Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Products, pozyskiwanie firm odzieżowych do współpracy jest trudne, a proces negocjacji bywa długotrwały.
- Trzeba spełniać wiele norm jakości i warunków stawianych przez koncerny odzieżowe. Wśród nich jest m.in. silna pozycja marki na rynku, zasięg terytorialny sieci, dotychczasowi kontrahenci, czy odpowiedni poziom sklepów. Stabilny rozwój BNP i obecność sieci zagranicą wzbudza zaufanie. Firmy odzieżowe starannie dobierają partnerów biznesowych. Cenią wysoką jakość współpracy, którą jesteśmy w stanie zapewnić – mówi Paweł Bryniarski.
BNP posiada sklepy w Polsce, w Czechach i na Litwie. Wszystkie działają na zasadzie franczyzy. Do końca września koszt inwestycji w placówkę został obniżony o 33 proc. Przedsiębiorcy, którzy podejmą współpracę z siecią nie płacą za meble, oszczędzając w ten sposób od 10 do 30 tys. zł.
(mk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej