Partner ochroni przed korozją

Line-X, firma zajmująca się dystrybucją poliuretanowych warstw ochronnych, chce otworzyć 40 punktów usługowych.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Line-X Polska ma wyłączność na dostawę produktu na terenie Polski, Czech, Słowacji i Ukrainy. Poliuretan znajduje zastosowanie w handlu, przemyśle, motoryzacji i budownictwie. Materiał pokryty warstwą poliuretanową jest odporny na korozję, uderzenia mechaniczne i ścieranie, dzięki czemu produkt stosowany jest na przykład w podłogach karetek pogotowia, w wozach straży pożarnej i pojazdach o specjalistycznym przeznaczeniu. Line-X posiada certyfikaty umożliwiające zastosowanie w przemyśle spożywczym – w kontakcie z żywnością i wodą pitną.
- Chcemy ułatwić dostęp do naszych usług polegających na nakładaniu warstwy ochronnej. Planujemy do końca roku rozwinąć sieć sprzedaży do 40 punktów. Aktualnie w Polsce działa jedna placówka własna i 22 partnerskie, zaś na całym świecie jest ich ponad 600. W najbliższym czasie Line-X pojawi się w Puławach. Poszukujemy partnerów w całym kraju, ale szczególnie interesujemy się Szczecinem, Kielcami, Lublinem, Opolem i Zieloną Górą – wymienia Paweł Wojciechowski, prezes Line-X Polska.
Wybór lokalizacji do prowadzenia biznesu należy do partnera, który powinien brać pod uwagę odległość do potencjalnych klientów oraz wielkość warsztatu pracy. Optymalna powierzchnia warsztatu wynosi 150 m2 i zależy od wykonywanych usług. Cena sprzętu aplikacyjnego zamyka się w kwocie 57 tys. zł. Właściciel licencji przeprowadza szkolenie produktowe, przekazuje materiały reklamowe oraz pomaga w zakupie, a następnie obsłudze specjalistycznego sprzętu.
(dw)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...