4F jedzie na Igrzyska

Firma OTCF, właściciel marki odzieżowej 4F, została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
Marka 4F została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej podczas igrzysk w Londynie w 2012 roku oraz w Soczi w 2014 roku. Firma zaprojektuje stroje dla sportowców - kolekcje defiladową, w której członkowie reprezentacji olimpijskiej wystąpią na ceremonii otwarcia i zamknięcia imprezy oraz kolekcję sportowo–casualową przeznaczoną do codziennego użytkowania podczas igrzysk.
Firma 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim od 2010 roku. Podczas zeszłorocznych igrzysk w Vancouver polscy olimpijczycy po raz pierwszy wystąpili w strojach marki 4F. Firma ubierała naszych sportowców także na innych imprezach, w tym na Letnich Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich w Singapurze i na Olimpijskich Festiwalach Młodzieży w Libercu, Szczyrku i Trabzonie.
- Specjalizujemy się w produkcji ubrań dla osób uprawiających sport, zarówno tych, którzy zajmują się tym amatorsko, jak i wyczynowo. Obserwujemy kierunki rozwoju poszczególnych dyscyplin i podążamy za najnowszymi technologiami produkcji odzieży oraz akcesoriów sportowych. Ważna jest dla nas współpraca z czołowymi organizacjami sportowymi i sportowcami, bo dzięki temu znamy ich potrzeby i kierunki rozwoju sportu. W oparciu o tę wiedzę ulepszamy każdą nową kolekcję – mówi Igor Klaja, prezes OTCF Sp. z o.o.
Marka 4F została utworzona siedem lat temu przez firmę 4F, która ma ponad dziesięcioletni staż na rynku odzieży sportowej. Obecnie w Polsce funkcjonuje 37 sklepów własnych, 35 sklepów franczyzowych i 80 stoisk shop-in-shop. W ofercie sklepów oprócz odzieży typowo sportowej znajdują się również kolekcje typu casual.
- Obecność marki 4F na ważnych imprezach sportowych przekłada się na sprzedaż w sklepach franczyzowych. Buduje pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów i potencjalnych franczyzobiorców, co, jak można się domyślać, wpływa na zainteresowanie naszymi produktami i konceptem biznesowym - Piotr Beltrani, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju w firmie OTCF.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej